anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem Allegro One Box - UPS

hidration
#9 Pomysłodawca#

  

Dzień dobry,

Mam problem z allegro one box.

Mianowicie klient w zamówieniu 

44db19b0-1903-11ee-9cbd-87aa46e09e4b

Zakupił u mnie produkt. Produkt został nadany dnia: 03 Jul 2023, 17:22 (ALE0000AFFC37C3, 1Z83583X6814491518 )

W punkcie: A006282

W dniu 7 Lipca: Klient napisał że przesyłka do niego nie dotarła.

Interweniowałem na UPS w sprawie paczki - wg UPS paczka nie nadana.

A na allegro widać że była nadana. (po rozwinięciu statusu). UPS miał podjąć interwencję.

Podjechałem wczoraj wieczorem do punktu, UPS nie kontaktował się z nikim z punktu w celu wyjaśnienia co stało się z przesyłką. Paczka leżała sobie na podłodze koło lady jak się okazuje tydzień. 

 

Poprosiłem Panią sprzedawczynię by zeskanowała paczkę, żebyśmy  zobaczyli co dalej. Terminal pokazał błąd przetwarzania. Zadzwoniłem więc na na infolinię UPS aby dowiedzieć się, że jedyne co może zrobić UPS to zlecić podjazd kuriera po paczkę bo paczki nie mają w systemie...

 

Drodzy moderatorzy prosze o pomoc i informacje. 

 

  1. Co mam aktualnie zrobić z paczką? Mam wygenerować nowy list przewozowy, czy zostawić aktualny?
  2. Co w przypadku jeśli kurier UPS nie odbierze przesyłki bo wyskoczy mu błąd przetwarzania?
  3. Dlaczego pokazują się odrębne statusy przesyłek dla numeru UPS i numeru AOB ?
  4. Jak wyjaśnić klientowi że wina leży po stronie firmy kurierskiej lub waszej integracji z systemem UPS?
  5. Prosze o unieważnienie wpływu tej wysyłki na ogólną ocenę jakości sprzedaży. 

6 Co w przypadku otrzymania negatywnego komentarza po zakończeniu transakcji, z której ja wywiązałem się prawidłowo?

 

Pozdrawiam. 



 
oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

hidration
#9 Pomysłodawca#

Odpowiedź allegro:

Dzień dobry,

kontaktuje się w sprawie paczki o nr. ALE0000AFFC37C3 / 1Z83583X6814491580 która odnosi się do zamówienia [44db19b0-1903-11ee-9cbd-87aa46e09e4b]

Najmocniej przepraszam za opóźnienie w doręczeniu, skontaktowałem się w tej sprawie z oddziałem nadawczy, jak tylko otrzymam odpowiedź, niezwłocznie wrócę do Państwa z odpowiedzią.

Dodam że skontaktowałem się również w rzeczonej sprawie z odbiorcą paczki.

Jeżeli pojawiłyby się Państwu jakieś pytania, proszę o kontakt, chętnie pomogę.

Tymczasem, życzę Państwu udanego dnia.

Pozdrawiam K.P.

oznacz moderatorów

hidration
#9 Pomysłodawca#

Jak dobrze widać nie przeczytano nawet dobrze treści postu... @Allegro_One 

Jak pisałem paczka oczekiwała na podjazd kuriera już bezpośrednio u mnie, po tym jak Punkt Allegro One zawalił sprawę. Kurier już dziś odebrał paczkę. 

Sprawę która nie powinna mieć miejsca załatwiłem sam, robiąc przy tym kilkadziesiat dodatkowych kilometrów. Za które i tak mni nic nie zwróci. Prosze drogie allegro o odniesienie się do wszystkich 6 punktów poruszonych w moim pierszym poscie. 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@hidration "Jak wyjaśnić klientowi że wina leży po stronie firmy kurierskiej lub waszej integracji z systemem UPS?" 

Czegoś tutaj nie rozumiesz, w przypadku tych przesyłek przewoźnikiem jest Allegro dlatego jedyną osobą odpowiedzialną za te przesyłki jest SPRZEDAWCA.  Jeżeli coś poszło nie tak to Twoim obowiązkiem jest zabrać i doręczyć przesyłkę kupującemu ... czego nie rozumiesz. 

Witamy w Allegro One. 


oznacz moderatorów

hidration
#9 Pomysłodawca#

Właśnie nie koniecznie, ja zrobiłem 70 km w poszukiwaniu paczki, a szkoda  że do Wrocławia nie pojechałem- śmiech przez łzy.  List przewozowy to UPS (allegro one box), a numer allegro to tylko numer referencyjny na liście przewozowym. Jesli mówilibyśmy o Allegro One Kurier, to wtedy miałbyś rację @sl-aw-ek - lecz wywód jako sarkazm odebrałem, szkoda tylko że kto na allegro sprzedaje ten się w cyrku nie śmieje...

oznacz moderatorów