Problem z nadaniem paczki Allegro One Punkt

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Przy próbie wygenerowania listu przewozowego Baselinker zwraca mi komunikat: "Pole punkt odbiorcy ze wskazanym id nie zostało znalezione (BAD_REQUEST Dane Odbiorcy.Punkt nadawczy)(#NP5)"
Skontaktowałem się z punktem odbioru w celu weryfikacji id; w odpowiedzi otrzymałem inny numer id - z prefiksem EPK, więc zakładam, że to id z epaki. Niestety zmiana id nic nie dała.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mas24-pl skontaktuj się proszę w tej sprawie z supportem Baselinkera.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tytułem wyjaśnienia dodam, że problem występował też przy próbie wygenerowania listu przewozowego przez Allegro. Na szczęście udało się uzgodnić z klientką dostawę do innego punktu odbioru.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U nas to samo, generujemy etykiety przez API (wysyłam z allegro)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EuroElectronics1 Czy zgodnie z zaleceniem Moniki skontaktowaliście się w tej sprawie z supportem narzędzia, z którego korzystacie?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mas24-pl "Skontaktowałem się z punktem odbioru w celu weryfikacji id" - to jest zachowanie BEZ SENSU. Punk nawet nie ma pojęcia, że został "usunięty" z listy.
Najlepsza sytuacja jest wtedy, gdy nie można danego punktu wybrać podczas składania zamówienia 😄 ale można nadać do niego paczkę która i tak nigdy nie zostanie do niego doręczona 🤣

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Najlepsze, że punktu nie dało się wybrać ani z Baselinkera, ani bezpośrednio z Allegro. Dobrze, że klientka bezproblemowa i zgodziła się na zmianę punktu odbioru. No i po tej zmianie poszło bezproblemowo, więc faktycznie problemem był ten punkt wybrany przez klientkę pierwotnie.