Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadana przeze mnie przesyłka (A000XPJZN4) została odebrana przez kuriera z automatu 7 sierpnia i do dzisiaj (13 sierpnia), jej status się nie zmienił. Zaczynam martwić się o to, że zaginęła lub zawieruszyła się. Czy ktoś z obsługi Allegro One jest w stanie mi pomóc?
@matteo_dm Weryfikuję dla Ciebie tę sprawę. Jak tylko uzyskam informację, wrócę z odpowiedzią.
Sama pieszo idzie.
@matteo_dm doradca skontaktuję się z Tobą. 🙂
Dobrze - będę czekał. Niestety kupujący już mi się złości i dopomina, więc mam nadzieję na sprawne rozwiązanie.
Dzień dobry. Przypominam się w mojej sprawie.
Tego bałaganu z one już nikt nie ogarnia.
A żebyś wiedział. Nie miałem pojęcia, że ta usługa jest taki niskiej jakości. Korzystałem z niej sporadycznie i miałem szczęście bo było ok. Na wszelki wypadek już pousuwałem ją z opcji dostawy w moich ofertach.
Dzisiaj z kolei dzwonił do mnie sprzedający (u którego kupiłem inny przedmiot), i poprosił czy nie może wysłać InPostem, bo "kurier Allegro nas olewa od pewnego czasu".
Także powoli zaczynam rozumieć, że moje problemy nie są odosobniony i skąd tyle negatywnych opinii.
@matteo_dm Proszę, w sprawie tej przesyłki kontaktuj się poprzez zgłoszenie mailowe numer 44033239.