Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił do
DPD Pickup (Słowacja)
komunikat:
"Punkt odbioru nie istnieje lub nie przyjmuje nowych przesyłek (INVALID_Dane Odbiorcy_POINT Dane Odbiorcy.Punkt nadawczy)
(#NP5)."
Próbowałem nadać przesyłkę przez baselinker i bezpośrednio przez allegro.
Jak rozwiązać ten problem?
@APM-Trade Proszę, dodaj zrzut ekranu z widocznym komunikatem o błędzie (ze strony Allegro) oraz podaj numer zamówienia, o które chodzi.
f46369f0-903f-11ef-ba7c-af90953a1dc8
@APM-Trade Dziękuję. Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem.
@APM-Trade Przykro mi, ale zgodnie z komunikatem, punkt nie przyjmuje przesyłek ze względu na koniec umowy. Proszę, skontaktuj się z kupującym i poproś o wskazanie alternatywnego punkty dostawy.