anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z utowrzeniem etykiety dla dpd w Słwoacji

APM-Trade
#1 Nowicjusz#

Klient zamówił do 

DPD Pickup (Słowacja)

komunikat:

"Punkt odbioru nie istnieje lub nie przyjmuje nowych przesyłek (INVALID_Dane Odbiorcy_POINT Dane Odbiorcy.Punkt nadawczy)
(#NP5)."

 

Próbowałem nadać przesyłkę przez baselinker i bezpośrednio przez allegro.

Jak rozwiązać ten problem?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@APM-Trade Proszę, dodaj zrzut ekranu z widocznym komunikatem o błędzie (ze strony Allegro) oraz podaj numer zamówienia, o które chodzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

APM-Trade
#1 Nowicjusz#

f46369f0-903f-11ef-ba7c-af90953a1dc8

 

Bez nazwy.jpg

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@APM-Trade Dziękuję. Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@APM-Trade Przykro mi, ale zgodnie z komunikatem, punkt nie przyjmuje przesyłek ze względu na koniec umowy. Proszę, skontaktuj się z kupującym i poproś o wskazanie alternatywnego punkty dostawy. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów