anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przedłużenie terminu odbioru paczki

Client:47424612
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, czy mogę prosić o przedłużenie terminu odbioru paczki nr ALE00001D2D5254 do 24.06.2022 do godziny 20:00?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47424612 Poprosiłam o przedłużenie terminu odbioru tej paczki. Niestety nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi, dlatego proszę o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:47424612
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry, czy wiadomo coś w temacie tej przesyłki? Niedługo minie termin jej odbioru, a ja nie zdążę jej dziś odebrać  😞 

oznacz moderatorów

Client:47424612
#7 Wielbiciel#

Czy moja paczka ruszyła jednak w drogę powrotną do nadawcy? 😞 

oznacz moderatorów

Client:47424612
#7 Wielbiciel#

@nat_not prośba o odpowiedź. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47424612 Przepraszam, że musiałeś długo czekać na odpowiedź. Dopiero teraz otrzymałam informację, że termin odbioru paczki został przedłużony do 27 czerwca godz. 11:37:44.

Jednocześnie ponieważ poprzedni termin odbioru już minął, niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że przesyłka nie zostanie odesłana. Reakcja była po prostu spóźniona, za co przepraszamy. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:47424612
#7 Wielbiciel#

@nat_not to jaki jest teraz status mojej przesyłki? Gdzie jest? Jeśli zostanie zwrócona do nadawcy i ja zostanę ponownie obciążona kosztami przesyłki, zwrócę się do allegro o zwrot tych kosztów. Niestety nie mam wpływu na Wasze opóźnienie, a ono z kolei ma wpływ na los mojej przesyłki. 

Jeśli paczka ma zostać zwrócona do nadawcy, to proszę, abyście wewnętrznie ją przekierowali, aby pozostała w tym paczkomacie.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47424612 Status przesyłki możesz śledzić w zakładce Moje zakupy i w aplikacji. 

Opóźnienie, o którym pisałam, dotyczy reakcji na Twoją prośbę o przedłużenie terminu odbioru paczki. Jest to opcja dodatkowa, którą stosujemy w drodze wyjątku, jeśli klienci nie mogą odebrać przesyłki we wskazanym przez przewoźnika terminie. Staraliśmy się Ci pomóc i być może faktycznie się uda. Niestety, jak pisałam wcześniej, nie ma takiej gwarancji.

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów