Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka Allegro One Punkt, UPS nadana przeze mnie 12 sierpnia nie dotarła nadal do Kupującego. Gdzie mam szukać informacji o tej przesyłce? Do kogo zadzwonić, napisać?
@kolorowa-szaffa Zacząć od sprawdzenia, co mówi tracking. Ale w zasadzie nie ma powodu do paniki, nadana 12.08. , pewnie nie odebrana w terminie, potem święto/długi weekend. Jak na Allegro One, wszystko w normie 🐭
@kolorowa-szaffa podaj mi proszę numer tej przesyłki.
Allegro One Punkt, UPS
A000YAXIV4
@kolorowa-szaffa dziękuję, poprosiłam już zespół o sprawdzenie, co się dzieje z Twoją przesyłką.
@kolorowa-szaffa wyjaśniamy już w punkcie odbiorczym status Twojej przesyłki, więc poproszę Cię o cierpliwość.
Co z przesyłką? Kupujący napisał mi, że jeśli nie dotrze do jutra, to jej nie odbierze, bo wyjeżdża.
Za przesyłkę zapłacił, nie była Smart. Co w przypadku gdy przesyłka wróci do mnie, czy ja mam pokrywać koszty przesyłki?
Cześć, @kolorowa-szaffa. Otrzymaliśmy od oddziału informację, że przesyłka o 14:30 została zeskanowana w punkcie. Klient dzisiaj powinien móc odebrać paczkę.
Jak przesyłka została nadana w poniedziałek przed godziną graniczną, to powinna dojść do piątku. Jak po godzinie granicznej, to termin dostawy upływa w poniedziałek.
@pecela "Powinna" to niekoniecznie odnosi się do przesyłek Allegro One. U mnie notorycznie są odbierane z maszyny w jedno- lub dwudniowym opóźnieniem - przez co lecą mi punkty za terminowość i ciągle muszę tracić czas na pisanie próśb o wykluczenie tych przesyłek ze statystyk. I nie jestem jedyny z tym problemem
Allegro One Next Day ma gwarantowany termin doręczenia D+3, pod warunkiem nadania do godziny granicznej (w przypadku nadania w One Boxie jest to godz. 12:00). Za moment nadania uznaje się moment pozostawia przesyłki w urządzeniu nadawczym, przekazania jej kurierowi, pozostawienia w punkcie lub oddziale.
Za opóźnienie w doręczeniu powyżej gwarantowanego terminu doręczenia przysługuje odszkodowanie w wysokości dwukrotności opłaty za przesyłkę (wg ustawy, bo w regulaminach wielu przewoźników ta kwota jest obniżona, najczęściej do 50% opłaty). Oczywiście przewoźnik zawsze może powołać się na tzw. siłę wyższą (jest to np. powódź, tornado, trzęsienie ziemi, rozruchu społeczne i zamieszki, stany nadzwyczajne itp.).
@pecela Dobre "next day" = D+3 😎 Tak czy inaczej, pożytek z tego niewielki, bo 95% tych przesyłek jest w ramach Smart!, a Allegro samo sobie wypłacać kar za nieterminowość nie będzie
A czy przesyłki w Smart nadaje się za darmo? Nie, masz stosowną dopłatę, więc jak najbardziej możesz rządać od Allegro odszkodowania za opóźnienie przesyłki.
A i w przypadku usługi Allegro One, przewoźnikiem jest Allegro, a UPS czy DPD tylko ich podwykonawcą. To Allegro ma rozpatrzyć reklamację zgodnie z rozporządzeniem w sprawie reklamacji usługi pocztowej.