Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry,
jakiś czas temu odezwał się do mnie pan w sprawie otwarcia w moim sklepie punktu odbioru, po wyrażeniu zgody Pan powiedział, że czeka na odpowiedź i kod aktywacyjny i przestał się odzywać. Na przeciwko sklepu stoi Allegro one box, ale dostaję od klientów informację, że muszą jeździć po kilku punktach bo ten bywa zapełniony. Czy jest możliwość otwarcia punktu?
@ArtGiftShop że czeka na odpowiedź i kod aktywacyjny ???? czy poprosił Cię o telefon a potem o podanie kody który przyszedł na Twój numer ?
nie, nic nie chciał. Powiedział, że jak tylko dostanie zgodę z allegro one to się odezwie i że i kod do aktywacji partnera. Wiem, ze kiedys nie mozna bylo tak otworzyc tak punktu, tylko punkty partnerskie, wiec troche zdziwilam sie
@ArtGiftShop podeślij mi proszę adres tego punktu oraz dane kontaktowe do siebie na adres spolecznosc@allegro.pl. Przekażę je do zespołu, który odpowiada za ten obszar u nas.
@ArtGiftShop otrzymałam wiadomość od Ciebie, więc bardzo dziękuję i już działam.
Czy już coś wiadomo?
@ArtGiftShop przykro mi, wciąż nie mamy odpowiedzi w tej sprawie.
Przypomniałyśmy się już i damy znać, gdy tylko otrzymamy informacje.
@ArtGiftShop Jednak już udało nam się z Moniką zdobyć dla Ciebie informacje, że jeśli chcesz otworzyć One Punkt w swoim sklepie prosimy o kontakt z naszym Partnerem SmartPoints: https://punktodbiorupaczek.smart-points.pl/
@ArtGiftShop Udostępniając swój kod aktywacyjny upoważniłaś nieznajomego do jakiegoś dostępu do twoich ustawień, więc albo wykonał jakąś operację na twoim koncie bankowym albo założył jakies konto na twoje dane osobowe. Pewnie wkrótce sie dowiesz co wykręcił ale będa kłopoty.
Wyrazy ubolewania....