Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Zamówienie : d2ceaaf0-8f06-11ef-84a5-6b0b0b2b772e
numer przesyłki : A0016OBQV2
Klient nie odebrał przesyłki z paczkomatu i w dniu 25 października 2024, o godz. 11:55 pojawiła się informacja o zwrocie przesyłki do sprzedającego. Do chwili obecnej - 29.10.2024 godz. 11:25 nie mam żadnych informacji gdzie jest przesyłka. Proszę o informację co się stało z przesyłką.
@kakabe_2007 poprosiłam o kontakt w tej sprawie z UPS, otrzymasz od nas informacje w tej sprawie w wiadomości e-mail.
@la_nika Bardzo dziękuję za wiadomość.