Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
WTF? Klient do mnie dzwoni gdzie przesyłka jakbym ja ją dostarczał.
Jest jakaś infolinia UPS dot. wysyłek one box?
@drivego kupujący widzi status przesyłki w aplikacji Allegro, a jeśli ma problemy z dostawą może skontaktować się z nami tutaj. Nie jest to jednak zaskakujące, że aby uzyskać informacje o dostawie kontaktuje się ze sprzedającym. Czy możesz podać numer tej przesyłki? Sprawdzimy co się z nią obecnie dzieje.
Dla mnie jest zaskakujące ponieważ przesyłka została wysłana więc jakich informacji ma udzielić sprzedający skoro sami nie wiecie co oznacza ten status??? Czekam od rana na odpowiedź w tej sprawie - zgłosiłem wam tel. zamawiając rozmowę.
Nr przesyłki: ALE00001FED8C14
@drivego dziękujemy! Wyjaśniamy to z przewoźnikiem i poinformujemy kupującą o statusie przesyłki w wiadomości e-mail.
@Allegro_One Sprawa nadal nie rozwiązana. Nie powiadomiliście nawet kupującej.
@drivego Przepraszamy za to opóźnienie, ale wciąż wyjaśniamy sprawę tej przesyłki z UPS. Gdy tylko otrzymamy informacje w tej sprawie, skontaktujemy się z kupującą mailowo.
@Allegro_One 6 dni trwa już wyjaśnianie!
Od sprzedawcy to się wymaga, a sami co wyrabiacie?
Dobrze się tam bawicie ???
@drivego Nie licz na jakiekolwiek wyjaśnienie. Miałem ostatnio podobną sytuację, paczka do automatu allegro one najpierw była awizowana, a potem miała nieudane doręczenia z powodu nieobecności adresata ^^ Po prawie dwóch tygodniach do mnie wróciła, wysłałem klientowi kolejną normalnym przewoźnikiem i, w wielkich bólach, allegro oddało mi kasę za wysłanie paczki kurierem inpostu bo finalnie okazało się, że automat jest nieczynny ale przecież po co aktualizować ich listę, kto by się tam przejmował takimi rzeczami.
@drivego jeśli paczka jest zagubiona to wyjaśnianie sprawy może trwać TYGODNIAMI 🙄 najlepsze co możesz zrobić to poinformować klienta że paczka jest prawdopodobnie zagubiona i jak chce to sam może spróbować skontaktować się z allegro/ups w celu uzyskania wyjaśnień
@A3dam ok, dzięki za sprostowanie!!
Klient założył dyskusję gdzie w odpowiedzi wskazałem aby poprosił o pomoc Allegro 🙂
Jednak to jest zaskakujące. Klient otrzymuje nr przesyłki, link do śledzenia, wie tyle samo, co sprzedawca. A powinien kontaktować się z Allegro - to serwis Allegro odpowiada za całość przebiegu przesyłki do swoich paczkomatów.
A może to znów wiatr przewrócił kolejny paczkomat?
@maxr01 nazwę paczkomat można stosować wyłącznie w odniesieniu do automatów paczkowych inpostu
@domkar04 potocznie każdy automat paczkowy jest paczkomatem, tak jak każde buty sportowe są adidasami 🙂
Ogarnijcie się :wykrzyknik::wykrzyknik::wykrzyknik:
ALE00001FED8C14
@Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One @Allegro_One
@drivego, bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Widzę, że przed chwilą odpisaliśmy Ci w sprawie nr 25015995.