anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zły zwrot

Client:48148233
#1 Nowicjusz#

Zamówiłam synowi parę butów i niektóre nie pasowały więc zrobiłam zwroty. Pech chciał, że wysłałam jedne buty do innego sprzedawcy (u niego też kupiłam buty). Co teraz zrobić. Napisałam do nich, oni potwierdzili, że wysłałam złe buty. Mają mi odesłać buty na mój koszt a ja mam im wysłać buty właściwe też na mój koszt?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

No cóż, zdarza się, za błędy trzeba zapłacić.

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

No a jak inaczej?

ewentualnie opłacić im przesyłki z A do B i B do A z pominięciem ciebie ale musis to uzgodnić z obojgiem 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

No popatrzcie państwo to nie wszystko jest za darmo? 

Jeśli to sprzedający się myli to on płaci, a jeśli kupujący się myli to już nie płaci za to sprzedawca? Naprawde....

 

Dogadaj się ze sprzedającym co by sobie wzajemnie przesłane te buty. 

W systemie Allegro prawdopodobnie masz możliwość płatnego wygenerowania etykiety na ponowny zwrot, prześlij jeedo sprzedawców tylko nie pomyl tym razem etykiet. 

Wówczas zapłacisz tylko 2 przesyłki zamiast czterech.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

możesz założyć dyskusje sprzedawcom, odczekać regulaminowy czas, zamknąć dyskusje jako nierozwiązane i wystąpić do allegro protect o kasę

serwis zwróci Ci za to pieniądze - u nas kupujący uzyskał w ten sposób zwrot należności

 

lub zachować się z godnością jak przystało na honorowego człowieka, który płaci za swoje błędy i przelać pieniądze na transport, by sprzedawcy odesłali sobie zły towar

 

wybór należy do Ciebie

oznacz moderatorów