Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient zwrócił towar przez automat pocztowy Allegro One (nr przesyłki A000725M22). Włożył przesyłkę do skrzynki 15.11.2023 o godzinie 15:54. Niestety przesyłka nie dotarła do mnie. Podejrzewam, że została zagubiona.
Statusy przesyłki ze strony:
16 lis 2023, 10:11
Przesyłka przyjęta od kuriera przez magazyn.
16 lis 2023, 10:11
Przesyłka została odebrana z One Box.
15 lis 2023, 15:54
Przesyłka została nadana.
15 lis 2023, 15:54
Przesyłka została przygotowana przez nadawcę.
Nr zamówienia: 9f9b37b0-8076-11ee-a9f3-a7152f178bf2
Widzę, że ciężki temat....
Po tym poście dostałem informację mail'owa z allegro:
"... że kurier podjął dwukrotną próbę doręczenia przesyłki, jednak nikogo nie zastał pod wskazanym adresem.
Przesyłka aktualnie znajduję się na magazynie i oczekuje na dalsze dyspozycje."
1. Jak ja mam się o tym dowiedzieć, że ktoś ma dla mnie przesyłkę, skoro nie ma od Was (Allegro One) żadnej informacji? Wchodząc na link do śledzenia przesyłki widać, że przesyłka jest na magazynie w okolicy miejsca odebrania przesyłki.
2. Jakie dyspozycje mam wydać. Chcę dostać tą przesyłkę. Skoro to robi UPS, to mogą zostawić w Access Point UPS, albo wrzucić do automatu odbiorczego Allegro One lub punktu odbioru najbliżej adresu firmy. Rozwiązań jest kilka...
Mam nadzieję, że ktoś z allegro odpowie na te pytania i z postu powyżej.
Łukasz.
@iotparts nooo.. ciężki ,może teraz ruszy ...
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ oraz Allegro One
coś tu nie gra , w śledzeniu nie ma pozycji potwierdzającej wydanie do doręczenia , czy nie udaną jej próbę .
Posłużę się przykładem jak działa Wasza konkurencja na I / I jak Ilona / ,
W chwili nadania zwrotu ,przychodzi wiadomość e-mail , paczka widoczna jest w MP ,w dnniu doręczenia wiadomość e-mail oraz SMS z telefonem do kuriera .
hmmmm.. jak daleko Wam jeszcze do standartów ...🤔
@mdrogeria potwierdzam, że widzę status z 17/11 i 20/11, który świadczy o tym, że kurier nie mógł dostarczyć przesyłki.
@iotparts tak jak napisaliśmy w wiadomości e-mail przekazaliśmy informacje o sposobie dostawy do naszego partnera logistycznego.
Ja cały czas widzę status przesyłki jaka podałem na początku wiadomości. Nie mam żadnych "logów z 20.11.2023". Allegro się ze mną kontaktowało - mają paczkę włożyć do skrzynki. Zobaczymy.
Co z 2-gą częścią pytania? Jak wygląda procedura reklamacji w przypadku zagubienia paczki i kto ją składa? Ja jako sprzedający, czy klient? Jestem zainteresowany przypadkiem, gdy jest to SMART i gdy nie jest to smartem.
Łukasz.
@iotparts kłamią bo jak by była w doręczeniu dwa razy była by w historii !!!
Pewnie leży na magazynie i nie ma kto jej rozwieźć jak pomęczysz to doręczą zwalając na Ciebie opóźnienie 🙂
mam podobną sytuacje ze zwrotem do sprzedającego, przesyłka allegro one, nadana w punkcie pakersi, status "w drodze" do dziś czyli 17 dni, pakersi nie mają jej w systemie bo kurier ją odebrał, ups który to obsługuje twierdzi że paczki nie odebrał i ma status "etykieta utworzona", allegro "bada sprawe". Pozostało czekać 30 dni aż paczka otrzyma status zaginionej i może dostane zwrot kasy od allegro
@1uki jak będziesz czekał 30 dni to po tym terminie allegro spróbuje zrzucić winę na sprzedawcę xD
moge cos zrobić wcześniej?