anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zniszczona paczka do Zielonego Automatu

mildent
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, klient odebrał z zielonego paczkomatu. Okazało się, że wszystkie zakupione przedmioty są zniszczone, połamane. Dodatkowo, po otrzymaniu zdjęć, widzę, że paczka została przepakowana, gdyż my jej nie wysłaliśmy w takiej formie. Proszę o informację, kto powinien złożyć reklamację i jak powinniśmy się zachować. Ostatnio przy podobnych problemach, zwróciliśmy klientowi pieniądze, i samodzielnie złożyliśmy reklamację tylko, że w DPD. Reklamacja i odwołanie zostało odrzucone, my nie otrzymaliśmy żadnej rekompensaty. Stąd moje pytanie, klient będzie mógł się ubiegać o rekompensatę z Allegro Protect a my nie. Co robić? Dotyczy zamówienia nr d3540580-f12f-11ee-9ee7-4f76a239d3a9 pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mildent Konsultuję Twoje zgłoszenie z zespołem odpowiedzialnym za tę tematykę. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią najszybciej, jak to będzie możliwe. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

Jeżeli Kupujący (adresat) odebrał przesyłkę, to osobą uprawnioną do złożenia reklamacji jest teraz tylko adresat.

Reklamację składa zgodnie z regulaminem usługi, do Allegro. W punkcie 2 jest link:

§ 14. REKLAMACJE

  1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Operatora prawo wniesienia reklamacji przysługuje:

    • 1) Nadawcy albo;
    • 2) Adresatowi - w przypadku gdy Nadawca zrzeknie się na jego rzecz prawa dochodzenia roszczeń albo gdy Przesyłka została doręczona Adresatowi.
  2. Nadawca albo Adresat mogą zgłosić reklamację elektronicznie pod adresem: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje, a także w inny sposób przewidziany przepisami Prawa pocztowego. W przypadku reklamacji składanej w formie elektronicznej stosowane jest uwierzytelnienie poprzez zalogowanie na konto użytkownika Allegro lub weryfikacja danych dotyczących przesyłki będącej przedmiotem reklamacji.

Regulamin “One by Allegro” - Allegro.pl

Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Niech zrobi protokół szkody, ważne, później składaj reklamację do przewoźnika.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mildent Kupujący odebrał przesyłkę, więc to jemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Możesz mu przekazać, aby napisał do nas przez formularz, a nasz doradca pomoże mu w złożeniu reklamacji. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów