Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient odebrał z zielonego paczkomatu. Okazało się, że wszystkie zakupione przedmioty są zniszczone, połamane. Dodatkowo, po otrzymaniu zdjęć, widzę, że paczka została przepakowana, gdyż my jej nie wysłaliśmy w takiej formie. Proszę o informację, kto powinien złożyć reklamację i jak powinniśmy się zachować. Ostatnio przy podobnych problemach, zwróciliśmy klientowi pieniądze, i samodzielnie złożyliśmy reklamację tylko, że w DPD. Reklamacja i odwołanie zostało odrzucone, my nie otrzymaliśmy żadnej rekompensaty. Stąd moje pytanie, klient będzie mógł się ubiegać o rekompensatę z Allegro Protect a my nie. Co robić? Dotyczy zamówienia nr d3540580-f12f-11ee-9ee7-4f76a239d3a9 pozdrawiam
@mildent Konsultuję Twoje zgłoszenie z zespołem odpowiedzialnym za tę tematykę. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią najszybciej, jak to będzie możliwe.
Jeżeli Kupujący (adresat) odebrał przesyłkę, to osobą uprawnioną do złożenia reklamacji jest teraz tylko adresat.
Reklamację składa zgodnie z regulaminem usługi, do Allegro. W punkcie 2 jest link:
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Operatora prawo wniesienia reklamacji przysługuje:
Nadawca albo Adresat mogą zgłosić reklamację elektronicznie pod adresem: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje, a także w inny sposób przewidziany przepisami Prawa pocztowego. W przypadku reklamacji składanej w formie elektronicznej stosowane jest uwierzytelnienie poprzez zalogowanie na konto użytkownika Allegro lub weryfikacja danych dotyczących przesyłki będącej przedmiotem reklamacji.
Regulamin “One by Allegro” - Allegro.pl
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
Niech zrobi protokół szkody, ważne, później składaj reklamację do przewoźnika.