Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Chodzi o zamówienie nr 6ea6a1b0-5bbf-11ef-b016-d5391a59d68f
Chciałem wystąpić o zwrot prowizji po reklamacji.
Dziś według moich obliczeń mija 45 dzień od zakupu, a o zwrot nie mogę wystąpić.
Dlaczego?
Dzień dobry @BikeOutlet_pl! Napisz proszę kiedy próbowałeś złożyć wniosek? O której godzinie?
dziś przed 19
@BikeOutlet_pl dziękuję za informację. Skierowałam Twoją sprawę do weryfikacji i wrócę gdy otrzymam odpowiedź.
@BikeOutlet_pl otrzymałam odpowiedź w Twojej sprawie. Czas na złożenie wniosku o zwrot prowizji jest liczony co do minuty. Ze względu, że wskazane zamówienie było z godziny 13:06 - to możliwość wystąpienia o zwrot prowizji była do 30 września do godziny 13:05.
bardzo proszę o wskazanie konkrtenego punktu w regulaminie, który mówi, że
"Czas na złożenie wniosku o zwrot prowizji jest liczony co do minuty."
@BikeOutlet_pl jest to procedura wewnętrzna i sposób działania systemu.
W regulaminie znajdziesz informację: "W celu otrzymania rabatu transakcyjnego Sprzedający powinien wypełnić odpowiedni formularz dostępny na stosownej stronie Allegro, w terminie 45 dni od chwili zawarcia umowy sprzedaży".
@BikeOutlet_pl Co do zasady przy reklamacji allegro zwrotu prowizji i tak nie przyznaje.
@la_nika @BikeOutlet_pl "w terminie 45 dni", a nie 1080 godzin. Przypominam, że dzień trwa do 23:59.59, a nie kończy się o 13:06
@BikeOutlet_pl i pamiętaj, że na Allegro każda chwila się liczy😁