anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja Allegro Pay - podwójna weryfikacja blokady PESEL i BIK

MAMY ROZWIĄZANIE!
druid
#7 Wielbiciel#

Aktywowałem sobie usługę Allegro Pay i dostałem 2 powiadomienia o sprawdzeniu blokady mojego PESEL i 2 zapytania do BIK o dane odnośnie złożonego wniosku kredytowego. Czasy oraz treści zapytań są takie same.

Czy takie zachowanie jest normalne? Wydaje mi się że jeden proces rejestracji nie powinien pytać w/w więcej niż raz.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@druid zgodnie z ustawą od 1 czerwca 2024 mamy obowiązek weryfikacji zastrzeżenia numeru PESEL. Zrobimy to podczas aktywowania przez Ciebie usługi Allegro Pay i później, przy zawieraniu z nami niektórych umów – na przykład przy niektórych zakupach z Allegro Pay.

   Basia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
druid
#7 Wielbiciel#

Jasne - rozumiem - taki jest wymóg prawny. Ale można by np. rozdzielić informacje w BIK i mObywatel co jest powodem sprawdzenia nr 1 i nr 2 - bo obecnie wygląda to jak bug 🙂

oznacz moderatorów