Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Znalazłem przedmiot, wrzuciłem go do koszyka, przechodzę do płatności.
Przedmiot jest oznaczony jako 60 dni na spłatę, ja mam limit w koncie aktywny.
Przechodzę do płacenia chcąc wybrać metodę płatności Allegro Pay Busines
Otrzymuję komunikat:
O jaką sekcję chodzi? Moją? Tam nie widzę niczego do wyboru.
@elspect Opcje dotyczące faktury masz w koszyku po przejściu do kroku "Dostawa i płatność" (na górze formularza pod adresem dostawy).
Tak, lecz to nie rozwiązuje problemu gdyż nie ma tam niczego co by się dało zmienić i co by mogło pomóc w tej sprawie. Przynajmniej ja nic nie widzę.
@elspect Można tam zmienić dane do faktury. Jakie dane do faktury tam widzisz? Są zgodne z danymi, na które założone jest Twoje konto Allegro?
Dobrze, to jest chyba rozwiązanie. Otóż, w danych do faktury mam stare dane dla poprzedniego adresu firmy oznaczone jako 60 dni na spłatę.
Tylko co teraz, mojej firmy tam już nie ma pod tym adresem, jak to odkręcić? Da się jakoś? Na nowy adres?
Mam podobny problem.
Dane mojej firmy nie zmieniły się od lat. Niby mam to Allegro Pay Business ale jak chcę coś kupić na odroczoną płatność to okienko jest nieaktywne a jak kliknę w "dowiedz się więcej" to wyskakuje:
@S7reklama Czy na pewno dane do faktury widoczne w koszyku podczas próby zakupu zgadzają się z danymi, na jakie zarejestrowane jest Twoje konto Allegro?