Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie! Jak to jest, dokonałem zakupu używając środków PayU, produkt mi nie odpowiadał, został zwrócony, sprzedający przyznał pełny zwrot pieniędzy a Allegro PayU domaga się spłaty środków, trochę tego nie rozumiem
@AssHunter27 bo pewnie środki które zwrócił jeszcze do nich nie dotarły, albo jeszcze nie zrobił zwrotu
@AssHunter27 a email o zwrocie wpłaty od allegro otrzymałeś czy tylko zapewnienia sprzedawcy? Nic więcej nie kupowałeś?
@AssHunter27 Termin spłaty nadszedł wcześniej niż zwrot wpłaty. Sprawdź, czy ten zwrot wpłaty nie trafił do Ciebie.
@AssHunter27 Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy zwrot - sprawdzę wtedy zwrot wpłaty od sprzedającego. Dodam również, że zwrot zamówienia, nie jest równoznaczny z odstąpieniem od umowy Allegro Pay i należy ją terminowo uregulować. Więcej na temat zwrotu zamówienia z Allegro Pay, przeczytasz w tym artykule.
Zwrócił a skąd wiesz, był mail od Alelgro z e zwraca?