anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Pay na Smarta i rezygnacja.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:73681241
#1 Nowicjusz#

Kupiłam smarta (Student) z opcja Allegro Pay, z którego od razu zrezygnowałam.
Nie jestem już studentką, a przeczytałam ze kupno i rezygnacja to jedyny sposób żeby zmienić na normalnego smarta.
Jak teraz wyglada sprawa z Allegro Pay, ma to sobie wisieć, mam to spłacić żeby później dostać zwrot środków?  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:73681241 Opłaciłaś w Allegro Pay tylko usługę Allegro Smart! Student? Nie opłacałaś i nie chcesz opłacać żadnych zakupów przez Allegro Pay?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:73681241
#1 Nowicjusz#

Skorzystałam z Allegro Pay, by niepotrzebnie nie ściągało mi środków w konta kiedy i tak będę musiała czekać na ich zwrot ze względu na rezygnacje. Chyba, że Allegro Pay tak nie działa ze przy zwrocie anulują „pożyczkę”. Tego nie sprawdziłam…  

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Tak przy zwrocie umowa jest anulowana.

Jeśli zwrócisz lub anulujesz cały zakup, środki zwrócone przez sprzedającego bezpośrednio do Allegro Pay zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze. Zakup zostanie spłacony, a umowa zawarta z Allegro Pay – zamknięta.

Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:

  • 30 dni – w przypadku zakupu z Allegro Pay z opcją spłaty w ciągu 30 dni
  • 1 miesiąc – w przypadku zakupu z jakąkolwiek inną opcją spłaty dostępną w Allegro Pay: 2, 3, 5, 10 lub 20 miesięcy.

Jeśli nie otrzymamy zwrotu od sprzedającego w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie.

Dowiedz się więcej o zwrotach w Allegro Pay.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#