Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Próbowałem aktywować Allegro Pay, ale nie zaakceptowano moich danych. Podawałem dane zgodne z moim kontem w banku, ale okazało się, że nie zaktualizowałem ich przy zmianie dowodu. W banku wszystko załatwione, napisałem do serwisu Allegro, ale nie wiem czy to "odwołanie" poszło dalej, bo nie ma żadnego potwierdzenia mailowego, a widnieje tylko "wybierz formę kontaktu" I mnie jakby wyrzuca. Jest możliwość jakiegoś kontaktu bezpośrednio z konsultantem mailowo czy telefonicznie? Czy po prostu poszła blokada i koniec... Z góry dzięki za pomoc.
@Client:102950653 Prześlij wiadomość ponownie na adres: spolecznosc@allegro.pl. Przekażę ją do odpowiednich osób.
Dzięki. Wysłane.
Taka blokad po wpisaniu błędnych danych trwa 14dni ale masz kontakt: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc
No właśnie tu jest ten problem z "wybierz formę kontaktu"...
@Client:102950653 Na czym dokładnie polega problem? Gdy w treści wiadomości napiszesz na czym dokładnie polega problem i klikniesz w ten przycisk zobaczysz wszystkie możliwe formy kontaktu z naszymi pracownikami i sam możesz wybrać tę, która odpowiada Ci najbardziej.