Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Jak wygląda sprawa, gdy zwracam zamówienie, które zdążyłem już spłacić.
Zamówiłem towar poprzez Allegro Pay, przez przypadek, miałem zapłacić normalnie z karty, ale nie popatrzyłem i poszło z AllegroPay. Zaraz jak się zorientowałem, żeby nie blokować niepotrzebnie środków na AllegroPay spłaciłem zakup. Zamówiony towar okazał nie niezgodny z zamówieniem więc go odesłałem. Jak w takim wypadku wygląda procedura zwrotu, gdy zamówienie widnieje jako opłacone.
@Damiano13_84 zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay są zgodne z zasadami obowiązującymi na Allegro. Jeśli zdecydujesz się na zwrot lub anulowanie zakupu opłaconego z Allegro Pay, pieniądze, które dostaniemy od sprzedającego zaliczymy na poczet Twoich spłat. Sprzedający powinien zwrócić pieniądze wpłacone przez Ciebie w czasie 14 dni od chwili, gdy dostanie Twój wypełniony formularz zwrotu.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz cały zakup, Twoje środki zwrócone przez sprzedającego bezpośrednio do Allegro Pay zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze. Zakup zostanie spłacony, a umowa zawarta z Allegro Pay – zamknięta.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli nie otrzymamy zwrotu od sprzedającego w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie.
Dowiedz się więcej o zwrotach w Allegro Pay.