Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Zakupiłam terrarium w systemie Allegro Pay ,niestety przed planowaną dostawą sprzedawca poinformował mnie że nie posiada tego modelu i nie wyśle mi go, obciążenie ciągle widnieje na moim koncie (pierwsza rata płatna w lutym )mimo że nie otrzymałam towaru . Czy ja muszę jakiś dokument wypisać czy to anuluje się automatycznie ?
Nie wyśle więc musi zwrócić środki i pilnuj tego bo inaczej spłata rat ciąży na tobie :https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-pay/allegro-pay-najczesciej-zadawane-pytania-0K6dOBv...
Chyba tego nie rozumiem , komu ma zwrócić jeśli transakcja , zakup nie doszedł do skutku ? oni mi towaru nawet nie wysłali .
Nie masz towaru >nie wysłał ale sprzedajacy otrzymał zapłatę czy nie? jak otrzymał to musi zwrócić i wraca do Allegro Pay a jak nie otrzymał to nie ma problemu, sprawdź w panelu Allegro Pay, tam wszystko jasne.
Teraz zrozumiałam , dziękuję ,jutro spróbuję skontaktować się ze sprzedawcą , płatność została mu opłacona .
Jak nie zwrócił to masz raty do spłaty, umowa Cię do tego zobowiązuje, sprawdź dokładnie nie oddal więc nie czekaj tylko otwórz dyskusję> zwróci od razu, pamiętaj że sprzedający ma 14dni max na zwrot środków https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa