anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

anulowanie spłaty za nieotrzymany towar

MAMY ROZWIĄZANIE!
Dalamar1
#8 Zapaleniec#

Witam.
Sprzedający [edycja] poinformował mnie, że wylicytowany przedmiot został już prędzej sprzedany na poprzedniej aukcji. Moja aukcja to Fluval FX6 filtr kubełkowy do akwarium do 1500l li nr aukcji 10922895510 [edycja]. Wybrałem sposób zapłaty w trzech ratach, ale z racji, że wylicytowany towar nie bedzie mi dostarczony z wyżej podanego powodu, proszę o anulowanie płatności z mojej strony.
Pozdrawiam.
Radomir [edycja]

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#

@Dalamar1 Tak się tego nie załatwia 🙂 Jeśli sprzedawca zwróci Ci wpłatę, otrzymasz od Allegro maila z informacją o zwrocie. Pieniądze wrócą do Allegro Pay i Twoja spłata przestanie być wymagana. Sprzedawca w takiej sytuacji powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie. Jeśli będzie trzeba, musisz go ponaglić, inaczej będziesz musiał spłacać raty.

Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.

Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:

  • 30 dni w przypadku opcji spłaty w ciągu 30 dni
  • 1 miesiąc w przypadku pozostałych opcji spłat.

Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.

Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-pay/allegro-pay-najczesciej-zadawane-pytania-0K6dOBv...

oznacz moderatorów