anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zakupy Allegro Pay

karolek1235
#7 Wielbiciel#

Co zrobić w przypadku kiedy zrobiłam zakup poprzez allegro pay odrazu go anulowałam a splata dalej widnieje?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:44052296
#21 Demiurg#

Sprzedawca ma obowiązek zwrócić pieniądze od momentu anulowania zakupu do maksymalnie 14 dni. Jeżeli po 14 dniach nadal nie "dostaniesz kasy na allegro pay" upomnij się w dyskusji

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@karolek1235 Dopilnuj aby sprzedawca zwrócił wpłatę. Powinien to zrobić niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni, wtedy Twoja spłata przestanie być wymagana. Jeśli nie zwróci, masz obowiązek spłacić zakup. Jeśli minie 14 dni i sprzedawca nie odda pieniędzy do Allegro Pay, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Allegro go ponagli.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@karolek1235, gdy Sprzedający zwróci Ci środki, zasilą one limit Allegro Pay. Jeśli jednak termin spłaty przypada przed zwrotem, musisz sam uregulować spłatę Allegro Pay, tak jak mówi @xyz96.  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Chri$$
#7 Wielbiciel#

Chcecie oferować najnowsze rozwiązania - więc dlaczego zostawiacie problem po stronie kupującego?

Czy Allegro pay nie może przekazać pieniędzy sprzedającemu z pewnym opóźnieniem?

Ostatnio anulowałem zakup, który nawet się nie rozpoczął i czekałem aż saldo z Allegro pay zniknie. Skoro to ma mi sprawiać dodatkowe problemy to mogę przestać z tego korzystać. I tak korzystam z karty kredytowej (bezkosztowo) więc nie stanowi to dla mnie kłopotu by wrócić do płatności CC czy Google pay czy też blikiem.

Chcecie kiedyś dorosnąć do pięt Paypal'a?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Chri$$ Dziękujemy za Twoje uwagi.

Przekazywanie pieniędzy z opóźnieniem nie wchodzi w grę. Priorytetem jest to, by kupujący mógł szybko i bez problemów opłacić zamówienie, a sprzedający niemal natychmiast przystąpić do jego realizacji. W ten sposób klienci otrzymują towar w możliwie jak najkrótszym czasie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Chri$$
#7 Wielbiciel#

@nat_not i to jest błędne myślenie.

w transakcji sprzedaży najważniejszy jest kupujący i jego zadowolenie.

A kupujący z reguły zainteresowany jest jak najszybszym otrzymaniem swojego "zakupu".

Często najszybciej otrzymamy towar po wyborze "za pobraniem".

Opłacone przesyłki z reguły mogą poczekać lub iść innym tempem.

oznacz moderatorów