Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamawiałam produkt, korzystając z Allegro Pay, poczym anulowałam zakup z powodu problemów z płatnością. Kontaktowałam się ze Sprzedającym, aby uzyskać zwrot środków, myśląc że płatność przeszła. Jednak okazało się że Sprzedający nie otrzymał ode mnie płatności, a zaległość w harmonogramie cały czas widniej. Jak można to usunąć, skoro pieniążki nie przeszły? Pisałam już dwie wiadomości do Allegro w tej sprawie.
@MalynoweSerce, widzę, że w tej sprawie otworzona jest Dyskusja. Zachęcam Cię do jej kontynuowania i poproszenia tam o pomoc pracownika Allegro. 🙂
Gdzie mam szukać tej dyskusji? Dyskusji ze Sprzedającym nie otwierałam, tylko prosiłam w wiadomości prywatnej o zwrot wpłaty - w odpowiedzi dostałam screena z systemu Sprzedającego, mówiący o braku wpłaty. Pisałam dwie wiadomości do Allegro, korzystając z przycisku "skontaktuj się z nami" - do tych wiadomości nie mam wglądu i nie mam też odpowiedzi. Jaki jest czas oczekiwania, aż ktoś to zweryfikuje? Nie mogę robić zakupów i nie mogę opłacić kolejnych zamówień, póki nie ureguluję zadłużenia. Natomiast zadłużenia nie mam zamiaru spłacać, ponieważ zamówienie nie zostało opłacone z Allegro Pay.
Totalna paranoja. Allegro "uwaliło płatność", jest za to odpowiedzialne, nie odpowiada na wiadomości, sprzedawca niczemu nie jest winien, że nie otrzymał wpłaty, kupująca twierdzi, że nie otwierała dyskusji ze sprzedającym, ale pracownik Allegro twierdzi, że kupująca otworzyła dyskusję ze sprzedającym (nie wiem w jakim celu), a kupująca temu zaprzecza.
Czy ktoś (i kto) tutaj ma rację, a kto kłamie?
Jak zawsze najlepiej winę zwalać na sprzedawcę . Już teraz jest niezły cyrk a co dopiero niebawem jak podniosą prowizje i kolejne wymogi .
Sprzedającemu serio nie przeszła płatność, ponieważ dostałam screena że "wpłata 0zł"... Dlatego ja nie rozumiem dlaczego mam zapłacić Allegro Pay, skoro Sprzedający nie dostał pieniędzy. Allegro powinno to sprawdzić, co się dzieję ale jak widać mają czas, albo nikt tam nie pracuje (!), a mi rosną koszty.
@MalynoweSerce Na obie wiadomości mailowe, które wysłałaś do nas w tej sprawie, odpowiedzieliśmy kolejno 11.07 o godz: 21:40 oraz 14.07 o godz. 17:33, więc to nie jest tak, że nikt nie zajmuje się Twoją sprawą. Poprosiłam już nasz zespół o ponowny kontakt z Tobą w tej sprawie, więc poczekaj proszę cierpliwie.
@MalynoweSerce Wszystkie dyskusje ze sprzedającymi znajdziesz w tej zakładce, natomiast jeśli chodzi o odpowiedź na wiadomości mailowe to sprawdź proszę w swojej skrzynce pocztowej foldery Spam, Powiadomienia lub Inne. Zdarza się, że wiadomości tam wpadają automatycznie.
Wiadomości i wszelkie foldery sprawdzam na bieżąco. Po prostu nikt się nie zajmuje tą sprawą, a mi rosną zaległości, który nie mogę opłacić.