Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni,
podczas zakupu wybrałem spłatę ratalną 0% i odroczoną spłatą. Jednakże jakimś cudem z automatu nastąpiła zmiana warunków spłaty - czyli płatność jednorazowa do jakiegoś wcześniejszego terminu.
Nie wiem co z tym fantem zrobić, gdyż wybrałem inną opcję, a przysłano mi co innego.
-----
Pozdrawiam
Wszystkich
@Misiek_T Którego zamówienia dotyczy ten problem?
0450d040-1423-11ee-aaf7-75a896e6370f
@Misiek_T Słabo jak samo się zmieniło.🤔
@Misiek_T Dziękuję. Przekazałam Twoją sprawę do weryfikacji.
Nawet dostałem kilka z ofert, a byłem zainteresowany właśnie formą spłaty w dwóch ratach 0%.
-----
Pozdrawiam
@Misiek_T Dostałam informacę, że pierwszą płatność za to zamówienie anulowałeś. Najprawdopodobniej podczas pierwszej próby wybrałeś podział na spłaty, a przy kolejnej już nie, stąd problem. Nie potwierdzono błędu technicznego po naszej stronie.
No dobrze ale nie miałem czegoś takiego jak anuluj zamówienie. Być może usuwałem coś z koszyka zbędnego. Co mam w takiej sytuacji zrobić? Czy jest możliwość podziału i spłaty w ratach, o których mowa? Z tego co widzę oferta jest ważna do 29.06.2023 r.
@Misiek_T Najszybszym rozwiązaniem będzie anulowanie tego zamówienia i złożenie go ponownie z wybraną opcją płatności ratalnej.