anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Automatyczna zmiana warunków w AllegroPay

Misiek_T
#7 Wielbiciel#

Szanowni,

podczas zakupu wybrałem spłatę  ratalną 0% i odroczoną spłatą. Jednakże jakimś cudem z automatu nastąpiła zmiana warunków spłaty - czyli płatność jednorazowa do jakiegoś wcześniejszego terminu.

Nie wiem co z tym fantem zrobić, gdyż wybrałem inną opcję, a przysłano mi co innego.

-----

Pozdrawiam

Wszystkich

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Misiek_T Którego zamówienia dotyczy ten problem?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Misiek_T
#7 Wielbiciel#

0450d040-1423-11ee-aaf7-75a896e6370f

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Misiek_T Słabo jak samo się zmieniło.🤔

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Misiek_T Dziękuję. Przekazałam Twoją sprawę do weryfikacji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Misiek_T
#7 Wielbiciel#

Nawet dostałem kilka z ofert, a byłem zainteresowany właśnie formą spłaty w dwóch ratach 0%.

-----

Pozdrawiam



image.pngimage.png

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Misiek_T Dostałam informacę, że pierwszą płatność za to zamówienie anulowałeś. Najprawdopodobniej podczas pierwszej próby wybrałeś podział na spłaty, a przy kolejnej już nie, stąd problem. Nie potwierdzono błędu technicznego po naszej stronie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Misiek_T
#7 Wielbiciel#

No dobrze ale nie miałem czegoś takiego jak anuluj zamówienie. Być może usuwałem coś z koszyka zbędnego. Co mam w takiej sytuacji zrobić? Czy jest możliwość podziału i spłaty w ratach, o których mowa? Z tego co widzę oferta jest ważna do 29.06.2023 r.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Misiek_T Najszybszym rozwiązaniem będzie anulowanie tego zamówienia i złożenie go ponownie z wybraną opcją płatności ratalnej. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów