anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

błąd 500

MAMY ROZWIĄZANIE!
ELZBIETOWO
#7 Wielbiciel#

Witam,

podczas zakupu i przejscia do weryfikacji banowej w pierwszej fazie wyskakuje błąd 500 czynności powtarzałem wielokrotnie ale z tym samym miernym skutkiem , natomiast do banku loguje się bez problmu

proszę o info kiedy zostanie usunięta usterka

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ELZBIETOWO Tak jak napisałam wcześniej - skontaktujemy się z operatorem, ale odpowiedzi z pewnością nie otrzymamy natychmiast. Do tego czasu wybierz inną metodę płatności (np. BLIK)

oznacz moderatorów
ELZBIETOWO
#7 Wielbiciel#

udało się ! !  można wiedzieć gdzię leżała przyczyna ?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ELZBIETOWO Operator otrzymywał informację z banku o problemie z autoryzacją przelewu, co skutkowało anulowaniem transakcji. To był problem w autoryzacji płatności po stronie banku — być może spowodowany pracami technicznymi, trudno mi powiedzieć. Najważniejsze, że już się udało. 🙂 

oznacz moderatorów