Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
podczas zakupu i przejscia do weryfikacji banowej w pierwszej fazie wyskakuje błąd 500 czynności powtarzałem wielokrotnie ale z tym samym miernym skutkiem , natomiast do banku loguje się bez problmu
proszę o info kiedy zostanie usunięta usterka
@ELZBIETOWO Tak jak napisałam wcześniej - skontaktujemy się z operatorem, ale odpowiedzi z pewnością nie otrzymamy natychmiast. Do tego czasu wybierz inną metodę płatności (np. BLIK)
udało się ! ! można wiedzieć gdzię leżała przyczyna ?
@ELZBIETOWO Operator otrzymywał informację z banku o problemie z autoryzacją przelewu, co skutkowało anulowaniem transakcji. To był problem w autoryzacji płatności po stronie banku — być może spowodowany pracami technicznymi, trudno mi powiedzieć. Najważniejsze, że już się udało. 🙂