Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie moge dokonać płatności.. Pomimo potwierdzenia przelewu w aplikacji. Pojawia się błąd podczas przetwarzania płatności online. Pieniądze nie zostały zabrane z konta. Pojawia się komunikat: płatność nieudana.
@konto zamknięte Jaką metodę płatności wybierasz? Podaj też numer zamówienia, przy którym pojawia się problem.
Metoda płatności to przelew bankowy. Numer zamowienia: c490c1b0-2441-11ef-872a-f92df9456a91
Nawet nie da się ponowić płatności?
Da się ponowić płatność, ale nic to nie zmienia. Nadal pojawia się błąd i płatność jest nieudana.
@konto zamknięte Spróbuj anulować i ponowić płatność. A wcześniej sprawdź czy problem nie występuje po stronie Twojego banku lub ustawień konta np. ustalonych limitów.
Anulowanie i ponowienie płatności również nic nie dało. Skontaktuje się z bankiem w tej sprawie.