anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd podczas dokonywania płatności

konto zamknięte
Nie dotyczy

Nie moge dokonać płatności.. Pomimo potwierdzenia przelewu w aplikacji.  Pojawia się błąd podczas przetwarzania płatności online.  Pieniądze nie zostały zabrane z konta. Pojawia się komunikat: płatność nieudana. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Jaką metodę płatności wybierasz? Podaj też numer zamówienia, przy którym pojawia się problem.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Metoda płatności to przelew bankowy. Numer zamowienia: c490c1b0-2441-11ef-872a-f92df9456a91

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nawet nie da się ponowić płatności?

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Da się ponowić płatność,  ale nic to nie zmienia.  Nadal pojawia się błąd i płatność jest nieudana.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Spróbuj anulować i ponowić płatność. A wcześniej sprawdź czy problem nie występuje po stronie Twojego banku lub ustawień konta np. ustalonych limitów.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Anulowanie i ponowienie płatności również nic nie dało.  Skontaktuje się z bankiem w tej sprawie. 

oznacz moderatorów