Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wg otrzymanego emaila, na umowie nr 2677318663 mam nadpłatę w wysokości 40,49 zł.
mój email: [edycja]
klikam w podanego linka i próbuję podać nr swojego rachunku bankowego (40 1020 5558 0000 8202 3423 0045), ale ciągle wyskakuje błąd techniczny.
jak sobie z tym poradzić?
@KonsumentAllegro Jaki jest komunikat błędu? Czy występuje również wtedy, gdy korzystasz z innej przeglądarki?
@nat_not udało mi się po wielu próbach wypełnić ten formularz.
W sumie mam 3 nadpłaty na trzech umowach:
nr 2677318663 kwota 40,49
nr 2706407280 kwota 31,88
nr 1649653423 kwota 1,15
do wszystkich trzech nadpłat udało mi się podać ten sam nr rachunku (40 1020 5558 0000 8202 3423 0045) i na razie dostałam 1 email "realizacja nadpłaty", zapowiadający oddanie pieniędzy w ciągu 5 dni roboczych.
nie wiem której nadpłaty ten email dotyczy, gdyż nie napisano tego
@KonsumentAllegro Jeśli udało Ci się wypełnić formularz dotyczący wszystkich nadpłat, wkrótce powinieneś otrzymać informację na temat realizacji tych zwrotów. Proszę o cierpliwość.
dzisiaj 16:26 dostałam emailem zapewnienie że w ciągu 5 dni roboczych licząc od jutra (czyli jeśli dobrze liczę do 5 listopada) wszystkie 3 nadpłaty znajdą się na moim rachunku bankowym.
jeśli nie zapomnę, to 5 listopada napiszę, jak sprawa zakończyła się.
jest dobrze - wszystkie nadpłaty trafiły na podany rachunek bankowy
@KonsumentAllegro, super, bardzo się cieszę. 🙂