anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

błąd techniczny przy próbie podania nr konta do zwrotu nadpłaty

KonsumentAllegro
#9 Pomysłodawca#

wg otrzymanego emaila, na umowie nr 2677318663 mam nadpłatę w wysokości 40,49 zł.

mój email: [edycja]

klikam w podanego linka i próbuję podać nr swojego rachunku bankowego (40 1020 5558 0000 8202 3423 0045), ale ciągle wyskakuje  błąd techniczny.

jak sobie z tym poradzić?

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@KonsumentAllegro Jaki jest komunikat błędu? Czy występuje również wtedy, gdy korzystasz z innej przeglądarki?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

KonsumentAllegro
#9 Pomysłodawca#

@nat_not udało mi się po wielu próbach wypełnić ten formularz.

 

W sumie mam 3 nadpłaty na trzech umowach:

nr 2677318663 kwota 40,49

nr 2706407280 kwota 31,88

nr 1649653423 kwota 1,15

do wszystkich trzech nadpłat udało mi się podać ten sam nr rachunku (40 1020 5558 0000 8202 3423 0045) i na razie dostałam 1 email "realizacja nadpłaty", zapowiadający oddanie pieniędzy w ciągu 5 dni roboczych.

nie wiem której nadpłaty ten email dotyczy, gdyż nie napisano tego

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@KonsumentAllegro Jeśli udało Ci się wypełnić formularz dotyczący wszystkich nadpłat, wkrótce powinieneś otrzymać informację na temat realizacji tych zwrotów. Proszę o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

KonsumentAllegro
#9 Pomysłodawca#

dzisiaj 16:26 dostałam emailem zapewnienie że w ciągu 5 dni roboczych licząc od jutra (czyli jeśli dobrze liczę do 5 listopada) wszystkie 3 nadpłaty znajdą się na moim rachunku bankowym.

jeśli nie zapomnę, to 5 listopada napiszę, jak sprawa zakończyła się.

oznacz moderatorów

KonsumentAllegro
#9 Pomysłodawca#

jest dobrze - wszystkie nadpłaty trafiły na podany rachunek bankowy
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@KonsumentAllegro, super, bardzo się cieszę. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów