Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od jakiegoś czasu napotykam problemy z informacjami o zwrotach środków za oddane towary. Kilka dni temu zwróciłem towar, sprzedawca zarzekał się że oddał środki - nie było ich ani na koncie ani gdziekolwiek w Allegro. Dziś dostałem maila, że są na Allegro Pay - system poprosił mnie o numer konta do zwrotu (okazało sie że jednak zwrócił). Ale nie ma śladu tych środków ani na Allegro Pay ani nigdzie indziej. To raczej nie phising bo za dużo niedostepnych dla postronnych informacji. Wcześniej też spotykałem się z takimi sytuacjami - środki były zwrócone ale śladów na koncie Allego ŻADNYCH. Jakaś Enigma czy co????? PS- i dlaczego są dwa miejsca dot. finansów - AllegroPay i finanse Allegro - nie można tego połączyć w jeden przejrzysty system???????????
Allegro lubi komplikować dużo rzeczy. Jak coś wprowadzają to jest więcej problemów niż pożytku a do tego duża strata czasu
@elemel8 Po zwrocie pieniędzy przez sprzedawcę, trafiają one do Allegro Pay. Jeżeli przed zwrotem pieniędzy przez sprzedającego spłacisz już cały zakup lub jego część, występujesz o zwrot nadpłaty i podajesz numer konta lub Allegro pyta Cię o numer konta do jej zwrotu.
Gdy sprzedawca odda pieniądze do Allegro Pay, otrzymujesz powiadomienie mailowe od Allegro z taką informacją. Są dwa różne miejsca, bo Allegro Finanse jest związane z przyjmowaniem wpłat za sprzedane towary i z wypłatą środków na własne konto, a Allegro Pay dotyczy rat.
NIby tak, ale w Allegro Pay ani w historii zwrotu NIE MA ŚLADU o zwrocie środków przez sprzedającego. wIĘC PO CO TE POZYCJE?
A numer mojego konta jest w co najmniej w kilku miejscach (w Allegro Pay/Opcje, w mojej sprzedaży w ustawieniach.....) więc po co mam podawać numer konta KOLEJNY RAZ?
I gdzie ewentualnie miałbym niby wystąpić o zwrot nadpłaty? ("występujesz o zwrot nadpłaty i podajesz numer konta ")? To chyba Allegro ma mi obligatoryjnie oddać środki skoro sprzedający je oddał (o czym, co od początku magluję, nie ma żadnych śladów nigdzie w Allegro) a nie ja mam występować o zwrot. Albo środki te powinny figurować w Allegro Pay jako nadpłata do wykorzystania w przyszłych kredytowaniach zakupu - a tu ani widu ani słychu....
A tu przy zwrocie (co już przerabiałem kilka razy a będzie więcej - bo zwroty w przypadku zakupu na odległość to rzecz powszechna) zachodzę w głowę - oddał czy nie oddał? Napisał mi maila że tak więc chyba oddał ale dalej śladów zwrotu na koncie nie ma a papier (skrzynka mailowa) wszystko przyjmie, dalej czekam - dostaję maila o z Allego o fakcie zwrotu środków io pytaniem o numer konta - podaję (choć w A...o ten numer jest w kilku miejscach) , w moich zakupach stoi jak byk : "Zwrot zakońcony", kasy dalej brak - co jest????
I tak dalej.
7. Zasady zwrotów Towarów zakupionych z Allegro Pay i zwrot nadpłat
W koło macieju...
Znam regulamin, czytałem. Proszę zatem zapytać moderatora. Zwłaszcza (skoro procedura zwrotu została ukończona) zwrot środków prawdopodobnie nastąpił ale ja dalej nic o tym nie wiem.
Ale czy powinno tak być że trzeba pytać moderatorów/zgłaszać problem itp? Nie można gdzieś przedstawić jasno i prosto historii zwrotów? Albo wrzucić na Allego Pay jako nadpłatę?
Coś w rodzaju historii jest w Allegro Pay w szczegółach zakupu (konkretnego towaru)/historia - i jest tam pozycja "zleciliśmy zwrot nadpłaty" która w końcu coś wyjaśnia i po tych wpisach co nieco o historii zwrotu można wywnioskować - ale do transparentności procesu zwrotu środków to dalej daleeeko jak do księżyca......