anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości splaty Allegro Pay

Client:58075336
#7 Wielbiciel#

Witam, nie mogę dokonać spłaty w panelu Allegro Pay. SPŁAĆ nie jest podświetlone kolorem pomarańczowym. Jak rozwiązać problem?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:58075336  w panelu allegro Pay w szczegółach zakupu powinien być 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:58075336 Może wszystkie bieżące spłaty masz uregulowane? Jeśli tak, nie jest to błąd.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:58075336
#7 Wielbiciel#

Bieżące spłaty nie były uregulowane. Problem udało się rozwiązać dzięki odinstalowaniu aplikacji Allegro i ponownym zainstalowaniu. Dziękuję i pozdrawiam 

oznacz moderatorów