Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
9 maja otrzymałam SMS z kodem odbioru paczki ze skrytki OneBox. W skrytce, która się otworzyła nie było żadnej przesyłki. Zgłosiłam na ekranie, u sprzedającego oraz do Allegro. Trwa weryfikacja sprawy. Co w sytuacji kiedy zakup był opłacony poprzez PayPo? Paczki nie otrzymałam, a płatność za nią nie została wstrzymana.
Nr przesyłki A000MOM402.
To masz problem ponieważ masz umowę na kredyt, to przesyłka z przewoźnikiem Allegro więc będą robić wszystko żeby opóźnić twoje działanie,
Czyli oznacza to, że w dniu spłaty będę musiała i tak uregulować należność? Sprzedający mówi, że to nie w jego gestii szukać przesyłki, a z Allegro dostałam tylko informacje, że sprawa jest zgłoszona do odpowiedniego działu....
Miejmy nadzieje ze się wyjaśni, jeżeli nie- tak masz obowiązek spłaty. Ale otwórz dyskusję ze sprzedającym to On jest odpowiedzialny za przesyłkę do chwili odebrania: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Poczekam jeszcze kilka dni, może coś się wyjaśni...Trochę to trwa, obawiam się, że paczka mogła wylądować w innej skrytce, a takie sprawy najlepiej załatwiać szybko i sprawnie. Zwykle zamawiam do InPost, moja trzecia paczka zamówiona do skrytki OneBox i taka sytuacja....Słabo...
Lepiej otwórz, zawsze możesz zamknąć- w każdej chwili jak się problem rozwiąże.
Mam otwartą dyskusję, sprzedający twierdzi, że to ja powinnam załatwić sytuację zaginionej paczki. Nie pierwszy raz od nich zamawiam, dotychczas nie było problemów, poproszę o pomoc Allegro w dyskusji. Dzięki.