Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam dwukrotnie produkty przez PayU. Po kilku dniach anulowałam mimo wysłanych pieniędzy ponieważ nie trafiły one do sprzedających. Zamówiłam jeszcze raz i jedna transakcja została zrealizowana ale następna od 10.02 wisi jako nie opłacona mimo że pieniądze przelałam. Chciałabym żeby PayU uregulowało należność ze sprzedającym i żeby produkt trafił do mnie. Nie wspomnę już o zwrocie pieniędzy za poprzednie anulowane zamówienia.
PayU czy Allegro Pay? https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-pay/jak-kupowac-z-allegro-pay-5VGvyKm4Mf6
po anulowaniu zakupu w Pay zasilają one twoje konto Pay a nie wracają na konto bankowe.
@Client:93964973 Widzę, że wybierasz płatności przelewem tradycyjnym. Takie wpłaty rozliczają się dłużej. Może wystąpić też problem z ich zwrotem.
Prześli proszę potwierdzenia przelewów przez ten formularz. Postaramy się pomóc.