anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak przelewu środków z Przelewy 24

AccoEkoBiuro
#7 Wielbiciel#

Witami, odnotowaliśmy brak środków na naszym koncie z transakcji o identyfikatorze płatności 

Towar został wysłany do Klienta na podstawie informacji o opłaceniu transakcji przez Przelewy24. Do tej pory nie mamy tych środków na swoim koncie.
Proszę o wyjaśnienie, dziękuję
oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@AccoEkoBiuro nie widzę takiego zamówienia na Twoim koncie Allegro. Znasz login klienta albo co było kupione? 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AccoEkoBiuro
#7 Wielbiciel#

login klienta leju_leju

zakup z dnia 11/09/2024

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AccoEkoBiuro płatność zaksięgowała się poprawnie i kupujący opłacił zamówienie, sprawdź proszę datę operacji 29.09.2024r w Twoje zakładce Środki i historia operacji.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Witam

Mam podobną sytuację, nie widzę wpłaty od klienta płatność P24, zakup zrealizowany wczoraj. login klienta Client:57443239 . Identyfikator płatności: opłacone, ale przejrzałam historie operacji i nie ma wpłaty. 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Pastelka_shop zamówienie jest opłacone prawidłowo. Transakcja z 3.10. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Proszę mi powiedzieć dlaczego u mnie się nie wyświetla? Jestem standardowo w zakładce "Środki i historia operacji" i akurat wpłaty od tej klientki i na tą kwotę nie widzę. nawet jak klikam w identyfikator płatności w zakładce "Szczegóły zamówienia" wyskakuje komunikat "Nie masz żadnych operacji". Czegoś nie rozumiem, nie widzę ? 🙂 w innych przypadkach jest normalnie, przy innych zamówieniach od innych klientów, a tu nie widzę tej wpłaty

oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

ffff.jpg

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Pastelka_shop wygląda to na jakiś błąd techniczny. Skontaktuj się z nami przez formularz

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję juz wysłałam. na to wygląda, ze na allegro trzeba pilnować każdej wpłaty za każdą sprzedaż? Teraz wyrywkowo sprawdziłam, wcześniej tego nie robiłam. Mam nadzieję, że wcześniej nie było takich sytuacji i wpłaty od każdego klienta przyszły.

oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za pomoc, sprawa wyjaśniona. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

AccoEkoBiuro
#7 Wielbiciel#

Niestety u mnie jest taki komunikat oraz kwoty nie ma na naszym koncie

Opera Zrzut ekranu_2024-10-04_154535_salescenter.allegro.com.png

oznacz moderatorów