Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, odesłałem towar, a wisi w panelu Allegro pay że ja nam zapłacić, gość Niby napisał że zwraca kase oficjalnie i prosi o zamknięcie dyskusji,po czym info dalej wisi w Allegro pay że ja jestem obciążony kosztami
@Hugo19853 Czy otrzymałeś potwierdzenie (wiadomość od Allegro), że sprzedający zlecił zwrot środków? Jeśli nie, najprawdopodobniej sprzedający tego nie zrobił.
Jeżeli zbliża się termin spłaty w Allegro Pay, powinieneś jej dokonać. Kiedy środki zostaną zwrócone, na saldzie pojawi się nadpłata, którą odeślemy na podany przez Ciebie numer rachunku.
Wklej tutaj numer zamówienia, które zwrociłeś. Sprawdzę czy sprzedający próbował zlecić zwrot pieniędzy przez nasz system.
@Hugo19853 Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.
@Hugo19853 ten zwrot został anulowany. Sprzedający nie będzie mógł zlecić zwrotu przez Allegro Finanse. Powinien poprosić o Twoje dane i zwrócić wpłatę bezpośrednio na Twoje konto.
Poprosiłam o ponowne otwarcie tej dyskusji, abyś mógł skontaktować się ze sprzedającym. Poczekaj na naszą wiadomość
Zakup w Allegro Pay, powinieneś uregulować sam, ponieważ wpłata bezpośrednio na konto od sprzedającego nie spłaci tego zakupu, a aby nie zostały naliczone odsetki, spłata powinna zostać wykonana w terminie.
Anulowany zwrot środków od sprzedającego? a jak wina w tym kupującego, teraz on zostal z problemem.
@Hugo19853 sprzedający zlecił zwrot ponownie i teraz poprawnie się zaksięgował.
Jeśli zdążyłeś już spłacić ten zakup w Panelu Allegro Pay, to na umowie powstała nadpłata, która może zostać albo przekazana na poczet spłat innych zakup, albo wypłacona na Twoje konto (jeśli masz je uzupełnione w Panelu > opcje > "Zarządzanie nadpłatami").