Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zwróciłem towar lodówkę za 999 PLN . 14.10 nadano zwrot na konto PayU od sprzedawcy i do tej pory nie ma środków na moim koncie PayU info od sprzedawcy
tak, zwrot został zlecony 14.11, jeżeli nie ma Pani jeszcze zwrotu to proszę o bezpośredni kontakt z allegro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
--
Wiktoria [edycja]
Specjalista ds. obsługi Klienta
aukcje@morele.net
Morele Sp. z o.o.
To musi być tam skąd wyszła ta płatność ,a jak płaciłeś?
@marzena_mazur1 Zwrot został poprawnie zlecony i środki powinny wrócić na Twoje saldo w Allegro Pay. Jeśli dzisiaj do końca dnia ich tam nie będzie, napisz w tej sprawie przez ten formularz. Nasi konsultanci sprawdzą co się stało.