Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Dokonałam zwrotu, pieniędzy na koncie nie było, więc skontaktowałam się ze sprzedającym, który wysłał mi potwierdzenie ze 14.09 dokonali zwrotu przez allegro. Jest 23 wrzesień a ja nadal nie mam kwoty na koncie. Co zrobić w takiej sytuajcji?
liliana_lila podaj numer zamówienia i zaczekaj na wypowiedź moderatorów
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ trza...sprawdzić 😀
@liliana_lila Jeżeli sprzedawca naprawdę zlecił zwrot, powinnaś otrzymać od Allegro maila z taką informacją. Jeżeli mail był, zwrot trwa około 3 dni. Sprawdź DOKŁADNIE konto bankowe. Jeżeli pieniędzy nie masz, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jeśli maila od Allegro nie było, sprzedawca mógł pieniędzy nie oddać, wtedy pisz do niego, najlepiej przez Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@liliana_lila, widzę, że 14.09 na Twoje konto został dokonany zwrot w wysokości 36,20 zł. Jeśli nie możesz znaleźć tych środków na swoim koncie, napisz do nas przez ten formularz. Spróbujemy pomóc. 🙂