Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam towar płacąc z allegropay. Następnie go zwróciłam i zapłaciłam za niego z godnie z harmonogramem spłaty.
Nie otrzymałam jednak zwrotu środków na moje konto.
Taka sytuacja miała miejsce już 3 raz.
Otwarcie dyskusji jest niemożliwe. Pojawia się informacja, że sprzedający zwrócił pieniądze. Na moim koncie ich nie ma
@mkmika0702 informacje na temat rozliczeń na umowie, będą dla Ciebie widoczne w panelu Allegro Pay, po przejściu do szczegółów danej umowy. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o zawartych umowach, skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz.
Mam bardzo podobna sytuację i to już w dwóch przypadkach. Nie wiem do końca co zrobić bo moja termin spłaty 1 raty a jeszcze zwrócone i zatwierdzone przez sprzedawcę przedmioty nie zostały rozliczone w allegro pay.
Gdzie z takim problemem napisać, może ktoś pomoże.