Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałam info od payu, że mam podać numer konta, bo chcą zwrócić mi wpłatę, a ja nie rezygnowałam z zakupu w sklepie Allegro.Przedmiot ciągle jest dostępny w ilościach hurtowych.
W zakładce "Moje zakupy", szczegóły masz zadaj pytanie sprzedającemu więc zapytaj o co chodzi? A jeżeli zakup na raty to musisz dostać maila o zakupie przedmiotu.
@oliwianowak23 może płaciłaś przelewem tradycyjny i popełniłaś jakiś błąd w tytule? W takich przypadkach pieniądze nie zaksięgują się u sprzedawcy i wrócą do Ciebie.
@oliwianowak23, podasz numer zamówienia, o które pytasz?
Numer operacji
3989494
@oliwianowak23 numer zamówienia z zakładki
Moje zakupy > Szczegóły zakupu > Rozwiń szczegóły zakupu
@oliwianowak23, zweryfikuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Dziękuję.
Przepraszam, że zawracam głowę, ale nie wiem co robić, a to lekarstwo jest mi pilnie potrzebne dla psa. Czy mogę liczyć na odpowiedź?
@oliwianowak23 przykro mi, ale jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi od operatora w tej sprawie. W takiej sytuacji @kostas11 może mieć rację. Był to przelew tradycyjny, więc mogło dojść do pomyłki w tytule i dlatego otrzymałaś wiadomość o PayU. Będę mogła to potwierdzić dopiero, gdy otrzymam od nich odpowiedź.
Jeśli zależy Ci na czasie, złóż zamówienie ponownie. Tutaj wyszukałam dla Ciebie oferty z czasem dostawy jutro. Będzie też szybciej jeśli wybierzesz szybkie płatności, ponieważ przelew tradycyjny księguje się dłużej, nawet do 4 dni roboczych.
Ok, kupię to jeszcze raz, ale nie zrobiłam błędu w tytule przelewu, sprawdzałam na potwierdzeniu, chyba, że kasjerka w banku się pomyliła 🙄
Dziękuję za odpowiedź. Prawdopodobnie kasjerka się pomyliła wpisując tytuł przelewu 🙄
@oliwianowak23 prawdopodobnie jest błędny tytuł przelewu i PayU nie może go zidentyfikować, i zwrócą Ci kasę 😞