anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chciałabym zmienić opinie sprzedającego że złej na dobrą ale już nie mam tego przedmiotu w koszyku

agusia1207_73
#1 Nowicjusz#

Chciałabym zmienić opinie sprzedającego na pozytywną ,bo wystawilam zła przez przypadek ale nie posiadam już tego zakupu w koszyku 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

To poproś moderację o przywrócenie, a zapytam o powód zamiany decyzji? mam nadzieję ze sprzedający cię nie "przekonał"!

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@milka1234567890 A nawet jak "przekonał", to źle ? Czyżby następny zwolennik negatywów i niszczenia sprzedawców jak "ten, którego nicka wymawiać nie wolno" ? 

@agusia1207_73 Nie musisz się tłumaczyć z powodu zmiany decyzji. To Twoje suwerenne prawo. "Tylko ten się nie myli co nic nie robi"

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@agusia1207_73 Nie widzisz zakupu w tej zakładce? Pamiętaj, że opinię na prośbę sprzedającego możesz zmienić, jeśli nie minęło jeszcze 90 dni od zakupu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów