Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałabym zmienić opinie sprzedającego na pozytywną ,bo wystawilam zła przez przypadek ale nie posiadam już tego zakupu w koszyku
To poproś moderację o przywrócenie, a zapytam o powód zamiany decyzji? mam nadzieję ze sprzedający cię nie "przekonał"!
@milka1234567890 A nawet jak "przekonał", to źle ? Czyżby następny zwolennik negatywów i niszczenia sprzedawców jak "ten, którego nicka wymawiać nie wolno" ?
@agusia1207_73 Nie musisz się tłumaczyć z powodu zmiany decyzji. To Twoje suwerenne prawo. "Tylko ten się nie myli co nic nie robi"
@agusia1207_73 Nie widzisz zakupu w tej zakładce? Pamiętaj, że opinię na prośbę sprzedającego możesz zmienić, jeśli nie minęło jeszcze 90 dni od zakupu.