Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Absolutnie nie zgadzam się z taką interpretacją. Jeszcze raz przejrzałem moją pocztę.Nie ma od Państwa faktury do zapłaty w pełnej wysokości moich zakupów.Dokonując zakupów za Państwa pośrednictwem są dwie opcje zapłaty za zakup: bez rozłożenia na raty 30 dni-bez kosztów i 60 dni z dodatkową opłatą prowizyjną.Nie składałem dodatkowego wniosku na rozłożenie spłat , ponieważ zapłaciłem bezpośrednio dostawcy a od Państwa nie otrzymałem wcześniej faktur umożliwiających spłatę całości ani też nie otrzymałem od Państwa zapytania czy dokonam zapłaty za całość czy chcę spłacać na raty.Faktury takie powinny zawierać numer Państwa konta bankowego i Państwa dane i zgodnie z umową powinny zostac wysłąne na moje konto mailowe.
W związku z powyższym proszę o anulowanie dotychczas wystawionych przez Państwa faktur i wystawienie faktur za skorzystanie z umożliwienia opóźnionego terminu spłaty faktur.
Andrzej T. [edytowano]
Proszę o pomoc i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
Skorzystałem z usługi na opóźnioną płatność poprzez PRAGMAGO o miesiąc i dwa miesiące.W zakładce ALLEGRO do chwili obecnej są zamieszczone faktury wystawione przez dostawców.Zgodnie z wystawionymi fakturami przed wymaganymi terminami dokonałem zapłaty opóźnionych płatności.Nie otrzymałem od PRAGMAGO do dnia dzisiejszego żadnej faktury na powyższe zakupy natomiast otrzymałem fakturę do zapłaty na rzecz PRAGMAGO za rozłożenie na raty zakupów (Faktura nr: 4925/03/24/FPH). Przedstawiłem PRAGMAGO dowody zapłaty przeze mnie za w/w zakupy zakupy.Okazało się ,że PRAGMAGO także zapłacił za moje dostawy.W otrzymanej informacji mailowej z PRAGMAGO zostałem poinformowany ,że to ja mam dochodzić zwrotu od dostawców przekazanych im kwot.To jakieś nieporozumienie w działaniu systemu.
ATW
@ATWMISIU Dokonałeś wpłaty do sprzedających, a nie do PragmaGO, więc Twoje zobowiązanie nie wygasło.
Faktury 4925/03/24/FPH i 2908/02/24/FPH są to prowizje ratalne, czyli za rozłożenie zamówienia na 6 miesięcy, ponieważ nie została dokona spłata zobowiązania i wynika to z umowy.
@ATWMISIU W tej sprawie musisz napisać do nas przez formularz. Nie jesteśmy w stanie udzielić Ci pomocy na forum.