Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Co z zakupem przedmiotu na Allegro Pay Business, którego transakcja nie doszła do skutku, ponieważ sprzedający nie wysłał przedmiotu, bo fizycznie go nie ma.
Transakcja została zaakceptowana przez Allegro Pay business. W odpowiedzi od sprzedającego otrzymałem wiadomość, że niestety nie wyśle przedmiotu, ponieważ już wszystkie przedmioty zostały sprzedane, a ostatni, który kupiłem został uszkodzony i niestety do mnie nie dojedzie. Co z płatnością?
Pozdrawiam
@farbmall sprzedający powinien zwrócić środki, które zaliczymy na poczet Twoich spłat. Czy sprzedający dokonał już zwrotu pieniędzy?
Nie wiem czy środki zostały zwrócone bo zakup został dokonany przeze mnie na Allegro Pay business i zapłata jest z odroczoną płatnością na 30 dni z ciągłym obciążeniem mojego konta do spłaty.
@farbmall Podaj mi numer zamówienia, o które chodzi.
baee21d0-a86f-11f0-b9bf-2795de008363
Cześć @farbmall, z tego co widzę, zwrot środków nie został wykonany. Skontaktuj się proszę w tej sprawie ze sprzedającym.