Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Złożyłem wniosek do allegro pay i jak wybrałem Bank Millennium to nie chcę się załadować strona banku, inne strony banków działają normalnie
Zapewne już nie da się aktywować,radzę dopytać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc
A coś takiego o banku Milenium czytałeś, to tylko tak na marginesie: https://www.dobreprogramy.pl/klienci-millennium-moga-miec-problem-wielokrotne-proby-obciazenia-kart-...
@Client:71373213 Odczekaj jakiś czas i spróbuj ponownie. Wyczyść przeglądarkę. Spróbuj kliknąć na liście "inny bank" i zaloguj się do swojego banku.
Nie mam jak wyczyścić przeglądarki, samo allegro przekierwowuje mnie na stronę
@Client:71373213 to skorzystaj z przeglądarki w trybie incognito
@Client:71373213 w przypadku przerwania wniosku powinieneś zobaczyć informację, że import danych się nie powiódł. Jeżeli nie dokończysz procesu przekazania danych Allegro Pay nie otrzymało ich z Twojego rachunku. Aby dokończyć aktywację usługi proszę jeszcze raz rozpocznij proces dodatkowego uwierzytelnienia. Nie mam informacji o problemach z tym bankiem, więc spróbuj proszę wyczyścić lub zmienić przeglądarkę zanim przejdziesz do ponownego wypełniania wniosku.
Nic w aktywacji nie pisze o logowaniu do banku: "Dane potrzebne do aktywacji Allegro Pay są niezbędne, aby potwierdzić Twoją tożsamość i zweryfikować Cię w bazach zewnętrznych. Ich podanie jest konieczne do zawarcia oraz wykonania umowy o korzystanie z usługi Allegro Pay. Podczas aktywacji usługi możemy poprosić Cię o podanie maksymalnie trzech danych, takich jak PESEL, seria i numer dowodu osobistego, numer telefonu komórkowego. Dane powinny być takie same, jak w Twoim dowodzie osobistym. Podaj numer telefonu, którego używasz podczas dwustopniowego logowania do Allegro lub, jeśli nie logujesz się w ten sposób, numer którego najczęściej używasz podczas zakupów na Allegro"
Dlaczego w takim razie przekierowuje na stronę banku?