Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry mam taką sytuację wiem że za to wszystko się biorę za późno ale czy była by opcja wrócić do takiego tematu i go jeszcze raz poruszyć odrazu mówię że sytuacja jest ze stycznia ale dziś musiałem dokonać reklamacji produktu i przypomniało mi się mianowicie o nie rozwiązanej sytuacji z łańcuchem który zakupiłem a w dyskusji że sprzedającym , wybielił się że niema żadnych informacji a ja o tym zapomniałem i w dyskusji nie poprosiłem o pomoc allegro , napisałem do niego bezpośrednio , a w zakładce do zgłoszenia problemu nie wyskakuje mi produkt którego to dotyczy gdyż na dyskusji wyskakuje że sprawa została rozwiązana a w całe tak nie jest i czy jest możliwość upominania się o zwrócenie kosztów , gdyż produkt nawet w dyskusji przez sprzedającego nie został opisany jakby miał być dostarczony ponownie lub miały by zostać zwrócone pieniądze , jest to koszt lekko ponad 200 zł i chciałbym oficjalnie rozstrzygnąć tą sytuację ponieważ , najprawdopodobniej sprzedający Poprostu dostał odesłana paczkę a ja bacząc nie zgłosiłem całej sytuacji allegro za co pluje sobie w brodę
Cześć, @Client:104162662. Którego zamówienia dotyczy ta sprawa? Proszę, podaj jego numer.