Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zakupu przez Allegro Pay, zwróciłam jeden produkt, kupujący nie zakończył procesu zwrotu a za 2 dni przypada termin spłaty, dwukrotnie upominałam sprzedawcę, niestety bez odpowiedzi.Co w takim przypadku mam zrobić? Zapłacić za całość?
@mewka301 Nie łącz spłaty zaciągniętego kredytu z twoimi problemami ze sprzedawcą. To są różne sprawy.
Ratę musisz zapłacić, a twój spór ze sprzedającym to odrębna sprawa.
Sprzedający ma ustawowo 14 dni na zwrot zapłaty, jeżeli się spóźnia więcej rozpocznij spór poprzez Allegro.
@mewka301 Tak, musisz uregulować swoją należność w stosunku do Allegro Pay, a następnie wyjaśnić ze sprzedającym kwestię zwrotu. Jeśli sprzedajacy nie odpowiada na Twoje wiadomości, możesz rozpocząć z nim dyskusję przez tę stronę. Wówczas sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), a jeśli tego nie zrobi, będziesz mogła poprosić nas o pomoc.