Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie przysyłaja sms potwierdzajacego rezygnacje
@sylwek02_2005 Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz.
A kiedy wypowiedziałeś umowę?
dzis i pisza ze wysłali sms oszusci
Dalej to samo, nie wysyłają SMS !!! Po wysłaniu formularza rezygnacji też go nie przyjmują, tylko wymuszają rozmowę. My nie chcemy z wami rozmawiać !!!
Cześć, @SQ9GIW. Tak jak napisała Wiktoria - w tej sprawie napisz, proszę, przez formularz kontaktowy. Doradcy Cię pokierują.
Czy szanowna Pani nie rozumie, że nie mam ochoty z wami rozmawiać tylko zrezygnować z Allegro Pay przez wasz oficjalny serwis. Wszystkie zobowiązania są rozliczone, postępuje zgodnie z waszym regulaminem, więc co jeszcze chcecie?
@MiMary A dlaczego po złożeniu wypowiedzenia są jakieś problemy?
Przecież nie wolno nikogo zmuszać do tego.
a ten sms ma takie strategiczne znaczenie? ma jakąś moc?
Ano ma, nie dostaniesz SMS to nie zrezygnujesz.
no ale smsa nie dostajesz PO rezygnacji. wiec zrezygnowałas. jakoś. tylko sms z potwierdzeniem brak ale moze potwierdzenie jest w mailu. albo na portalu allegro
Nie trolluj! Wymuszają rozmowę telefoniczną. Patrz punkt 3. I nie dostaniesz żadnego SMS'a. Czego jeszcze nie rozumiesz?
@Monika__L napisał(a):no ale smsa nie dostajesz PO rezygnacji. wiec zrezygnowałas. jakoś. tylko sms z potwierdzeniem brak ale moze potwierdzenie jest w mailu. albo na portalu allegro
Dobry wieczór,
dziękuję za wiadomość.
Bezpieczeństwo danych finansowych naszych klientów jest dla nas bardzo ważne, dlatego też mogę dla Pana wyłączyć usługę jedynie po dodatkowej weryfikacji. Kontakt telefoniczny z nami jest możliwy w godzinach od 8 do 21.
Dodam jednak, że z usługi może Pan zrezygnować samodzielnie w swoim panelu Allegro Pay. W tym celu proszę, aby:
1 - W menu Opcje wybrał Pan [Rezygnacja z Allegro Pay]
2 - Przed złożeniem wniosku, zapoznał się z informacjami związanymi z rezygnacją z usługi, a następnie kliknął [Potwierdź]
3 - Wpisał kod SMS, który wyślemy na Pana numer telefonu.
Jeżeli nie ma Pan żadnych zobowiązań względem Allegro Pay, umowa rozwiąże się automatycznie. W innym wypadku umowa rozwiąże się wtedy, kiedy rozliczymy spłatę ostatniej raty zgodnie z harmonogramem.
Potwierdzenie rezygnacji z Allegro Pay wyślemy Panu mailowo. Proszę pamiętać, po rezygnacji, nie będzie już możliwości ponownego uruchomienia usługi na Pana dane.
Jeżeli woli Panu, abym wyłączyła usługę w Pana imieniu proszę o podanie dogodnego terminu na krótką rozmowę. Połączenia realizujemy codziennie między 8:00 a 21:00. Może Pan również napisać do nas na czacie lub samodzielnie zamówić rozmowę poprzez ten link.
Mam nadzieję, że moje wyjaśnienie okaże się pomocne i przyczyni się do rozwiązania sprawy.