anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego mój wniosek Allegro Pay został zablokowany?

superjanuszek
#7 Wielbiciel#

  @ko_alka@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam jestem na allegro od 2007 roku a więc myślę że dość długo ,ogólnie w większości kupujący chodź trafiały się też sprzedaże ostatnio wchodziły nowości smart aplikowałem mam smart coś mnie podkręciło i pomyślałem że Allegro pay też warto spróbować złożyłem wniosek i sobie narobiłem odpowiedź negatywna zła weryfikacja od instytucji takich jak big kbig oraz bik a i to dało mi do myślenia przeglądam internet i w każdej ztych firm piszą weź raport bo Ty śpisz a dług rośnie wystraszyłem się nie na żarty jakiś czas to trwało około miesiąca dwie firmy dają raz w roku raport za darmo w jednej niestety 39 złotych trzeba zapłacić i teraz najlepsze we wszystkich tych raportach jestem na zielono w żadnych nie stwierdzono aby moja sytuacja finansowa była zła w rekomendacji jestem w tabeli od 0 do stu na78 pozycji i chwalą mnie zato pisząc że niewielki procent ludzi może pochwalić się taką pozycją pisze oczywiście reklamację chociaż na dzień dzisiejszy nie chcę już uczestniczyć w allegro pay bo nie wiem o co chodzi czy te wymagania są wyższe czy komuś nie chciało się czegoś zrobić a dziś brakuje odwagi powiedzie  przepraszam jedno tylko dobre że upewniłem się że finanse moje są w jak najlepszym porządku i powiem tak allegro tak ale pay na pewno nie przepraszam że pisałem jednym ciągiem ale pisałem co czuję i tak najlepiej to 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@superjanuszek bardzo mi przykro i rozumiem Twoje rozczarowanie. Widzę, że bardzo Cię to zdenerwowało, niestety nie mam wpływu na decyzję podejmowaną podczas weryfikacji wniosku Allegro Pay, a widzę, że kontaktowałeś się już z nami w sprawie nr 22318299 i otrzymałeś odpowiedź w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka