anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę splacic kolejnej raty za zakup?

anika45
#7 Wielbiciel#

Spłacam raty za kupiony telefon,niestety nie mogę tego zrobić . Gdy wchodzę na spłać, funkcja ta nie działa. Druga sprawa to sprawa rat.Pierwsza spłaciłam w sierpniu ,powinnam zatem ostatnią spłacić w grudniu.A w spłatach pokazuje się że ostatnią ma być w styczniu. Pomijam już czat z doradcami(było ich 3),który okazał się totalnym nieporozumieniem i lekceważeniem klienta...

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

anika45na czacie czy przez formularz nigdy nie otrzymasz merytorycznej odpowiedzi , niebawem włączy się do dyskusji moderator , z pewnością Ci pomoże .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@anika45 pytanie, które otrzymałaś od Doradcy o wersję aplikacji z której korzystasz i czy próbujesz spłacić to zamówienie z przez aplikację czy telefon jest zasadne, ponieważ przy spłatach przez aplikację (w starszych wersjach) występowały problemy, które znikają po aktualizacji. 
Sprawę rozłożenie na spłaty i dlaczego nie zgadza Ci się ilość rat konsultuję i gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @anika45! Wracam z odpowiedzią dotyczącą rozłożenia spłat. Pierwsza przypadła we wrześniu, a nie w sierpniu, ponieważ zakupu dokonałaś 27 lipca, a termin spłaty przypada na 10 dzień kolejnego miesiąca, ale nie może być krótszy, niż 30 dni. Dlatego w tym przypadku termin pierwszej spłaty przypadł na 10 września i przesunęło to cały harmonogram o miesiąc. Dlatego termin ostatniej spłaty to styczeń, a nie grudzień. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów