anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego po dokonaniu zakupu przez PayU nie są pobierane pieniądze z konta.

GANA33
#7 Wielbiciel#

Po raz kolejny mam taką sytuację że po dokonaniu zakupu i zalogowaniu na stronie Banku PKO SA pieniądze nie zostały pobrane z konta a status płatności w toku. Po kontakcie z Bankiem u nich wszystko ok. Proszę o naprawienie niedogodności.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Ok biorę młotek i biegnę naprawić, sądzisz że to wina lezy po stronie Allegro?🤔

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GANA33 Widzisz tę wpłatę w historii swojeo rachunku, została zlecona?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

GANA33
#7 Wielbiciel#

Nie nie została zlecona i nie pobrana z konta. Bank twierdzi że z i ich strony jest w porządku.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GANA33 Rozumiem, ale jednocześnie to po stronie banku pojawił się problem. Przekierowanie zadziałało prawidłowo, prawda? Spróbuj ponowić płatność, a jeśli sytuacja się powtórzy, skontaktuj się ponownie z bankiem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów